HTML

pro-ana-mia

Nagyon szeretnék lefogyni, csak sajnos mindig haragzabálok. Nem tudom, hogy mit csináljak ellene...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hogy hogy telik egy EDs napja...

2008.09.28. 00:50 pro-ana-mia

08-08-20 Ha lefogyok, én lehetek majd a következö Miss Universe és Miss World!

Az a baj, hogy (véletlenül) Miás vagyok.

08-08-25    97-76-104 ... az még nem elég...
Minden nap hastáncolok. Nem sokat, csak egész napig egy kicsit. Az úgy, mint bodyshaping. Egyszer 3 órát csináltam simmit, és utána üres volt a pocim!

Ma megint haragzabáltam, egy kenyeret ettem a másika után. Nem azért, mert éhes voltam, hanem, hogy rágjak valamit, ami izlik. Ez az érzéstöl, ami közben és egy ideig evés után van, elfelejtem az összes bajomat, és minden rendben tünik. Az mint a szexnél. De miután lejárt az érzés, fáj a hasam, rosszul vagyok és utálom a hájomat, ami nagyon gyorsan nö. Akkor elkezdek mindig tornászni, de nem birom sokáig, mert túl tele vagyok. Most egyszer várok egy kicsit, és akkor gyurok és csinálok bodyshapinget.

A testem még nem tökéletes. Habár az lenne, ha nem lennék dagadt. Csak sajnos mindig haragzabolák. Pedig az arcom pont tökéletes, univerzális. Engem úgy lehet sminkelni, hogy minden kontinensre találhatok.
Valóságban nem is tudom, hogy mi vagyok. Félnémet, félmagyar, cigány...?

08-08-28 A tegnap alég ettem valamit. Kb 100 kc vettem magamhoz. Ma is keveset eszek. És tornászok.

08-08-31    4 sz.toaszt+vaj+lekvár, 2 sz.sötétkenyér+vaj    1 070 kc
        tortelloni+hus+paradicsom, 2 sz.toaszt+vaj               1 200 kc
        2 csomag Giotto                                                     500 kc
        1 csupor müzli+joghurt                                            150 kc
        2 sz.sötétkenyér+vaj+felvágott+sajt,
        1 sz.sötétkenyér+vaj+felvágott                                 620 kc
        1 sz.sötétkenyér+vaj+felvágott+sajt,
        1 sz.sötétkenyér+vaj+sajt                                        490 kc
                                                                           ------------
                                                                                4 030 kc !!

08-09-01    tortelloni+hús+laska+paradicsom,
        1 csupor müzli+joghurt, 1 csupor joghurt+lekvár,
        1 sz.sötétkenyér+caciki, 1 sz.sötétkenyér+vaj,
        1 sz.sötétkenyér+vaj+felvágott+sajt:        1 550 kc

Zabálok mint egy disznó. Utálom magam. A hasam és a combom nagyon dagadtak.
Hogy milyen gyorsan telik az idö! Majd megint kezdödik a suli, és most megint elhiztam. Nem! Vége! Nem akarok többet hizni!! Éppen elkezdtem a futást a fürdöben, és 28 perc után kikellett menjek, mert az apámnak kellett a fürdö. Ez kb 300 kc fogyás volt.
Most futottam még 43 percet, amig hívott édesanyám. Lefogytam összesen 700 kc-t. Már sokkal jobban érzem magam. Holnaptól egy hétig nem eszek semmit. Muszálj lefogyjak.

08-09-02  5*100 bodyshaping-comb - fogalmam sincs, hogy mennyi kalóriát lemozogtam. Azt hiszem, kb 25 és 100 között valamit.

08-09-03 Ettem tejbenrízset. Nem birtam ki kaja nélkül... Utána mentem egy órát sétálni a kutyussal.
Most ettem öt palacsintát... 3 megvolt égve, 2 összement =( Egyet lekvárral megzabáltam. Àááá! Mostan úgy szét tudnám törni az asztalt vagy a szekrényt...
Szerencsére kitudtam hányni egy kicsi részt. Egyszer még 10szer megmosom a kezemet, amég nem csinálom tovább a palacsintát.
Ma úgysem tudok már lefogyni ... azért elkezdtem tovább enni...

08-09-04 Nem vagyok éhes, nem vagyok éhes, nem vagyok éhes. Mindig, ha korog a gyomrom, biztos lehetek, hogy fogyok. És ha rosszul vagyok, szükkül a gyomrom.
Sájsze. Nem kapok kajapénzt jövö iskolaévre!!!
Persze, megint haragzaboltam.
Csinálok legalább 500 gyurást, és a másik gyakorlást a mellemnek. Holnaptól tovább jár a böjtölöhét.
Sajnos csak 350 gyúrás lett, még nem is 500...

08-09-05 Ma reggeltöl estéig böjtöltem, valahogy nem is voltam éhes... az jó vagy rossz?...De utána mégis rámbeszélt ésedanyám, hogy egyek valamit.
Hogy mennyire meghiztam! Ma megvoltam ijedve. Biztosan gyorsan lemegy a pocakom, ha holnap megint gyúrok.

8 darab csoki                                      190 kc
1 csomag Giotto                                  250 kc
1 sz.kenyér+májkrém+sajt                     410 kc
3 sz.sötétkenyér+vaj+méz                    780 kc
2 sz.kenyér+vaj+felvágott+sajt+mustár   690 kc
                                                       --------
                                                      2 320 kc


08-09-07 Tegnap este sem birtam ki... A bün kezdödött pezsgövel meg egy keserücsokimorzsával. Akkor még ettem egy kis salátalevelet és 4 nagy darabot a keserücsokiból, és avval abban is akartam hagyni, csak akkor jött az a gondolat, hogy most úgyis túl késö, kár volt a fastolás. Visszajött a nagy éhség, és akkor úgy történt, hogy mindent összevissza megzaboltam. Ettem sonkáskenyeret, mézeskenyeret (1 kenyérszelet volt, kettöben törve), vajastoasztot, toasztot felvágottal, egy nagy kenyérsarkot vajjal és sajtal, sajtoskenyeret, még egy mézeskenyeret (az is egy kettöben tört kenyérszelet volt), sajtot és felvágottot mustárral, örült sárgarépát, banánt, és a végén 8 darab édes csokit. A nagy bün büntetése az volt, hogy egész éjjelig sportoltam, amég majdnem összeestem: 12*100 comb-bodyshaping, mell-training és 200 gyúrás.
Ma futottam egy órát, meg csináltam bodyshapinget a hasamnak: 200at a második (ami tényleg nehéz volt), és 300at a harmadik gyakorlatból, és 100 térgyhajolást, habár ezret akartam csinálni, csak nem volt elég eröm.
Ma végül kibirtam reggeltöl éjjelig zaba nélkül. Az egy annyira jó érzés, ha telyesen üres a gyomrom. Olyan könnyünek tünök magamnak, úgy mint ha most repülni tudnék :)


08-09-08    97-72-104    Lábak: 111 cm
Nem fogytam sokat. Nem is csoda. Úgy szégyelem magam, hogy mennyit tudok enni. Tegnap éjjel például. Ezt hogy birtam ki?? Hogy, hogy nem voltam rosszul utána?
Minden két perc múlva zsibad a lábam és a kezem. Szépségért szenvedni kell... és beteg lenni is? Nagyon fázok, két dzsekivel is, ég a szemem és álmos vagyok.
Ma azt mondta édesanyám, hogy meghiztam. Az mint egy pofon volt nekem.
Csináltam 100at a bodyshaping-gyakorlatból a fenekemnek, de az nem jó, mert atól csüng a fenekem. Lehet, hogy túl sokat csináltam. Majd megint bodyshapingezem a combomat, az jót tesz a fenekemnek. Az elöbb sakkoztam (az is sport), de azt hiszem, hogy többet mint 300 kc-t nem fogyok egy orán. Ès atól sem lesz szebb a testem.
Most megint étvágyam van felvágottos kenyérre. Már nyelek. A pocim a hasamon még nem tünt el, nem vehetek most hozzám ilyen kalóriadust. Kövér vagyok! Nekem crashfogyás kell!!

08-09-09 Két és fél nap fast, és alig fogytam valamit. Habár már nem vagyok olyan combos, a pocim a hasamon nem ment le, szerintem még nagyobb is lett. A test egyszer feldolgozta az izmot, és otthagyta a hájat rezervának. Ma délben abbahagytam. És kiterült, hogy ha eszek, szebb az arcom is. A tegnap olyan kevés eröm volt, hogy majdnem nem birtam sportolni. De sport nélkül nem lehet fogyni. Akkor inkább eszek megint, habár ma megint zabáltam, nem ettem...

1 1/2 szendvics+marhahus+uborka                          300 kc
2 sz.mézeskenyér                                                930 kc
3 sz.kenyér+májkrém+sajt                                  1 130 kc
100 gr magos frisssajt                                          100 kc
2 sz.toasztott sötétkenyér+vaj+chilisajt+felvágott     570 kc
1 kis sz.kenyér+vaj+csirkesonka                             155 kc
3 banán (ez volt a legnagyobb bün)                        450 kc
100 gr chilisajt                                                    315 kc
2 kis alma                                                          100 kc
                                                                    ---------
                                                                     4 050 kc ........... nem! Ez hogy lehetséges?


Holnap veszek csokiskrémet. Eddig úgy kivántam, ha nem tudok lefogyni fastal, akkor minek ne egyem? Inkább azt eszem, amit kivánok, minthogy mindent összevissza megzabáljak. 500 gramm 2 950 kc. Egyszer megettem mindent egyszerre, de semmi mást, és aztán megvoltam ijedve, mert majdnem 3 000 kc vettem magamhoz. Csak most mit mondjak? 4 050 kc, az egyszerüen túl sok. Olyan étvágyom volt, és azt az éhséget valahogy nem tudtam kibirni, miután ettem egy fél szendvicset... Nem tudok lefogyni böjtöléssel!

08-09-10 Mindegy, hogy mennyit probálom, egyszerüen nem tudom kihányni az egész kaját. Csak egy fél szalámi és egy negyed kenyér jött ki. Ma mennyi kalóriát vettem magamhoz?

1 sz.sötétkenyér+vaj+méz                                        340 kc
1 1/2 zsemle+vaj+méz                                             990 kc
1/2 zsemle+vaj+felvágott                                         180 kc
3 sz.sötétkenyér+vaj+szalámi                                    765 kc
1 csupor müzli+joghurt                                             225 kc
1 csupor gabonapehely+joghurt+citromlé                     295 kc
1 csupor gabonapehely+joghurt+1 kicsi alma+citromlé    355 kc
1 sz.sajt                                                                150 kc
sült gomba, sült hagyma, 1 1/2 zsemle                        310 kc
                                                                         ---------
                                                                           3 270 kc........

Csak 150 gyurást birtam csinálni, mert olyan rosszul voltam a zabától. Mikor lesz ennek vége? Miért nem tudom magam összeszedni? Nem birom ki, zabával, se nélküle nem.

08-09-11    1/2 zsemle+vaj+chilisajt+1/2 szalámi      250 kc
        1/2 zsemle+chilisajt+1/2 szalámi                    190 kc
        1 zsemle+vaj+csokiskrém                              725 kc
        1 csupor gabonapehely+joghurt+citromlé         295 kc
        3 palacsinta+csokiskrém                            1 690 kc
        2 csupor gabonapehely+joghurt                     285 kc
        1 zsemle+májkrém                                       340 kc
                                                                    ---------
                                                                     3 775 kc


            sport                       kalória/fél óra

  •             könnyü gimnasztika     70

  •             2 km gyalogolás         76

  •             5 km biciklizés           85

  •             intenzív gimnasztika  100

  •             táncolás                 160

  •             tennisz                   200

  •             úszás                     200-350

  •             3 km futás              220

  •             izomtraining            300

  •             5 km futás              365


A pro anát nem csinálom, mert az betegit, és nincs is vége a fastolásnak, hanem addig megy tovább, amig az ember teljesen meghülyült.
Jajj, de kínos, hogy mennyit ettem!!! 1 275+770+1 550=3 595 kc - evvel többet vettem magamhoz a múlt három napon, mint szabadna. Még elfelejtettem hozzászámitani az alkoholnélküli sört. Ma 700 ml, tegnap 200 ml.
Nagyon rosszul érzem magam a testemben. Hájas vagyok. Tök csúnya vagyok.
Hogy a fenébe tudok annyit zabálni? És miért?

08-09-13 A tegnap sokkal kisebb lett a pocim a hasamon! Egész végig sakkoztam, a zaba után gyúrtam egy kicsit és este 3 órát futottam.

08-09-17 A tegnap 3 órát futottam, ma kettöt. Tegnap ettem 10 szelet kenyeret sajttal és szalámival, 1 egész uborkát és 2 paradicsomot. Ma megzabáltam 8 szelet kenyeret, azt is sajttal és szalámival, és egy szegénylovasot. Kitaláltam a palacsintát tojás nélkül, nem izlik rosszul, és azért persze 2 darabot ettem, ami túl sok... De legalább gyúrtam egy kicsit és shapingeztem a combomat 1*100at.
A fiút, akit egy fél évig jóbban szerettem mint saját magamat, amég megtudtam, hogy mennyire csúfolt, megtaláltam ma a suliban. A múlt évben végzett, csak ma kocsival odavitte a barátnöjét. Ez a köcsög minek jár ilyen csúnya lányjal? Neki ma korzettje volt rajta, hogy dugja el a gyerekes figuráját.
A fiú kinyította a lánynak az ajtót, és engem közben tök sokáig bámult. Biztos nem szeret engem. De minek bámult annyit? Olyan rosszul nem néztem ki, és egy esökabát volt rajtam, úgyhogy nem lehetett látni egészen a testemet. Én persze nem néztem rá. Ö várt, hogy menjek én is elöre, csak én nem mentem.
Tegnapelött futottam négy órát. Nem is fogytam le a sok futástól. Még mindig dagadt vagyok. Túl sokat ettem? Az a haragzabálás, nem tehetek semmit ellene. De a futás annyit fogyaszt, hogy az nem kellene legyen probléma. Csak miért nem fogytam le? Ha keveset eszek, nincs eröm futni. Ma fogytam 1 200 kct, de magamhoz vettem 8*215 kc (kenyér) + 2*150 kc (sajt) + 1*50 kc (szalámi) + 100 kc (olaj) + 500 (palacsinta) + 525 (uborkasaláta) + 500 (joghurt) = kurva sok. 3 695 kc... Az én koromban fogyok 2000-2500 kc a napon, ha a legtöbbi munkát ülben megcsinálom. Tehát elmarad 900 kc, ha lehuzok 2000et. Ha egy órát gyúrok, fogyok 800 kc. De nem fogok ennyit gyurni, máskép összeesek. Most megértem, hogy miért nem fogytam. Annyit eszek, mint egy disznó. Csoda lenne, ha atól lemenne a pocim =)

08-09-24 Annyit elhiztam, hogy borzasztó. Nagyon combos lettem, és kurva dagadt a hasam! Habár órákig futottam, és tegnap ettem tortellonit cigányszószzal, meg egy csomag kekszet (ami kb 900 kc). Hogy tudtam atól olyan hájas lenni? Ma nem is mertem elmenni suliban. Úgy szégyelem... Az iskola legszebb lánya dagadt és csúnya lett. Milyen öröm lenne az a konkurrenciámnak, a kurvás töröklánynak, aki olyan csúnyára sminkeli magát, és korzettet hord, mert olyan egyenes a formája mint a ceruzának! Még hiányzik a vatta a melltartójában, és egy pár extrém-magascipö, hogy hosszúnak tünjön a lába.
Most futok egy néhány órát és gyúrok, utána meglátom, ha tényleg nincs szükségem a pro-anára, vagy egy hasonló szigorú fogyókurára.

08-09-25 Szerintem elkezdek egy kicsit pro-anázni. Ma tényleg sokat ettem. Elhagyott az önkontroll, és egy kenyeret befaltam a másika után. Szégyellem magam. Megzabáltam 300 gramm joghurtot, hét zsemlét margarinnal és lekvárral vagy mézzel, és 6 vagy 8 darab kenyeret, azt is margarinnal meg lekvárral vagy mézzel, egy sárga répát és egy kis brokkolit. Ez összesen kb 4400 kc!!
Voltam egy barátnönél, és ö adott nekem tippeket, hogy hogy tudok legkönnyebben lefogyni, és abbahagyni a haragzabálást. Reggel kell egyek egy zsemlét, legjobban sajttal, mert az jó a csontoknak, akkor reggeli és ebéd között egy gyümölcsöt, ebédre egy adagot, ebéd és vacsora között megint egy gyümölcsöt, és vacsorára egy kenyeret, és ha utána még nem laktam jól, akkor egyek salátát (100 gramm 17 kc) vagy uborkát (100 gramm 12 kc). Én inkább elhagynám a kenyeret, és csak egy kis gyümölcsöt és sok zöldséget ennék ebéd elött és után. Csoki és süti tilos, mert egyszerücukor van benne, és az nem hasad a testben. Habár sok benne a kalória, kevés az energia.
 

08-12-26 00:32 óra  Éppen olvastam egy pár proana oldalt és megint észrevettem, hogy milyen dagadt vagyok és úgy ohajtom hogy sovány legyek. Most karácsonykor sok édességet ettem, és mindig azt gondoltam, hogy ilyen "kis" darabkától biztos nem fogok elhízni... Ezért többet és többet ettem, amit most nagyon sajnálom. Egy fél óra elött még megzabáltam egy fél dobosz pralinét. Holnaptól egy néhány hétig csak folyósat fogok magamhoz venni, hogy szüküljen a gyomrom. Utána szép lesz a figurám. Szép lesz!!

2 komment

Címkék: stressz fogyás pro hányás model mia zabálás lefogyni ana miss proana fogyókura ednos haragzabálás

A bejegyzés trackback címe:

https://hardcore-fogyokura.blog.hu/api/trackback/id/tr6685198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrespanni 2010.01.14. 11:46:59

komolyan nem hiszem el, hogy vannak ilyen hülye emberek.

zalchi 2010.08.22. 00:20:49

Végig sem bírtam olvasni, mert minden bejegyzésről süt le, hogy azt várod, hogy valaki megsajnáljon.. Te is tudod magadról, hogy hülye vagy, és emiatt eszel 3-4 ezer kalóriányit.. ha oda se figyelnél, maradna a normális napi 2ezres bevitel. De ha igy akarod folytatni, mert szerinted ha zabálsz és utána kihányod, akkor fogysz, sok sikert; de hidd el, nem lefogyni fogsz, hanem a gyomorsav fogja kimarni a nyelőcsöved, ettől halnak meg a bulimiások.. ;) térj észhez!
süti beállítások módosítása