HTML

pro-ana-mia

Nagyon szeretnék lefogyni, csak sajnos mindig haragzabálok. Nem tudom, hogy mit csináljak ellene...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Újra kezdem az Ana-diétát

2009.01.24. 12:27 pro-ana-mia

...miután megint haragból bünöztem. A tegnapelött ettem egy csokitáblát, a tegnap este kb 300 gr (!) gumicukrót, és ma is már kb 300 gr gumicokrót ami 993 kc, reggelire 1 joghurtot egy kis darab kivivel és ebédre egy tányer gabonapehelyt.

Most, 22:54 órakor gyúrtam 100at, és még fogom folytatni. Ennek nem lett volna eröm, ha nem zabáltam volna meg 2 szelet kenyeret sajttal, 1 banánt, 1 grapefruitot és egy kis gabonapehelyt (sajnos mézzel és cukorral... szégyellem magam). És még ittam sherryt, mert a gyúrás olyan fárasztó, hogy 25 után mindig abba akarom hagyni, ilyen gondolataim vannak hogy úgysem sikerül 100at csinálni mert nincs elég eröm stb. Ha ittam piát, nem gondolok ilyet, hanem hiszem hogy sikerül és böven elég az eröm. Csak az a baj hogy a piától szédülök, és ezért enni kell hozzá... Látszik, hogy kezdö vagyok az anázásban. De muszáj gyúrjak, mert túl nagy a mellem, és máskép csüngne.

2009.01.25. 13:26 óra  Ma nem hibáztam. Miután felkeltem egy órát futottam, reggelire ettem 1 kivit, és Istentisztelet után még futottam egy fel órát. Ebédre volt marhahús gombócokkal, de én csak egy nagyon kis darab sült paprikát ettem, 1 húsdarabkát ami kisebb a hüvelykujjamnál, és egy sült fokhagymácskát. Ahhoz ittam 3 pohár ásványvízet. A tegnap még gyúrtam 100at, tehát összesen 200at!! Nagyon jól érzem magam azért.

2009.02.15. A tegnap és ma zabáltam mint egy disznó. Összesen ettem egy doboz csokiskrémet, ami 3 845 kc, sajtoskenyereket, és ittam sok tejet. Nem tudom elhinni, hogy ez történt. Ezt hogy foggyam le? És pont most, mikor 5 kilóval könnyebb lettem.     Ma olvastam, hogy 1 kg háj 7000 kc. Tehát ha 10 órát futok fogyok 1 kilót? Nem értem meg a logikát.

13 komment

Címkék: sport fogyás pro torna csoki gumicukor ed fogyni zaba ana proana gyurni

A bejegyzés trackback címe:

https://hardcore-fogyokura.blog.hu/api/trackback/id/tr34899456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

túl_súlyos 2009.02.17. 16:56:37

de jó lenne leadni vhogy néhány kilót de nagyon sürgősen!!!!

hopelesslyneedless 2009.03.21. 10:11:47

Te hogyan "gyúrsz"? Tudnál ölteteket adni a témában? Köszi

LeahClearwater 2009.09.14. 15:39:27

csak szólok, hogy a "tegnap" szó elé nem kell névelő, ha ilyet írsz: "Tegnap ezt csináltam blablabla" csak ha ilyet: "A tegnapi nap ez meg ezt csináltam..." eléggé szúrta a szemem, azért szóltam. amúgy sok sikert a lefogyáshoz, de azért vigyázz is magadra!

titanna 2010.01.07. 18:57:37

te jó ég....inkább fordulj orvoshoz!! Arra nem gondoltál h ha normálisan ennél nem lennének ilyen éhségrohamaid amikor olyanokat eszel amiktől csak lelkiismeretfurdalásod lesz....Inkább egyél normálisan, egészséges ételeket és hanyagold a csokoládékat !!

miwakOo 2010.01.28. 23:36:20

Sok sikert...de inkább ne csináld..
Én kb. 14 éves korom óta jojó súlyú voltam...aztán kb. most nyár végétől nagyon belehajszoltam magam ebbe az anába (mert felszedtem pár kilót),stb...volt,mikor normális voltam,volt mikor nem. Mindenféle gyógyszert próbáltam,almaecet kapszula,szűztea kapszula,teák...most kb. 1hete adipexet szedek,amire nem panaszkodom,mert nagyon jó,nulla éhségérzet...mindennap tornázok 40-60percet mellé,sokat iszok, ha eszek csak egészségeset próbálok (de inkább semmit,max 1 falat,h ne essek össze),eddig,ha jól esett megettem egy csokit vagy egy kis chipset,ilyesmit,bűntudat nélkül.Már egy szendvicset vagy egy almát is soknak érzek.És hiába fogyok pár hete ,elég jól,és sikerélményem van tőle,és örülök neki,mégis egyre kövérebbnek érzem magam és undorítónak,ebből kifolyólag meg idegesség,kétségbeesés,szomorúság...pedig már jópár éve barátom is van,aki előtt most kezdem el takargatni magam,mert gusztustalannak érzem a testem.Pedig 1,másfél éve teljesen elgéedett voltam magammal.
Még csak 55-56 kg vagyok 160 centihez (az első célom 45-47 lenne,mint 3-4 éve,amikor kb. úgy ettem,h semmit egésznap,aztán bezabáltam mindent),de 65ről indultam...ha azt nézzük,az én mellem is elég nagy,ezért is érzem én is fontosnak a tornát..és ez is sokat nyom a súlyban:)
Az van bennem,hogy már nem tudnám abbahagyni,mindíg a fogyókúrán jár az eszem,és,h egyre vékonyabb (csinosabb) legyek,és ha nem figyelnék és nem tornáznék marha nagy bűntudatom lenne. Már a barátom is ki van rám,az adipexet is véletlenül tudta meg...és tényleg nagyon rossz érzés,gondolkodok rajta,hogy hogy nézek ki,és csak a sírás fog el,meg,h nem vagyok elég jó a barátomnak,mert nem vagyok csúcsvékony,pedig mindíg elmnodja,h annyira szereti,h ha van egy kis hájam..

Szóval a sok duma után csak annyi,hogy most hagyd abba,edd meg,ami jól esik,de csak mértékkel,és tornázz nyugodtan,de ne koplalj..nekem csak depresszióhoz vezet egyre inkább ez az egész.

Somnium 2010.01.31. 14:50:51

Látom tényleg az elején vagy még, és jobb tanácsot nem is tudnék adni annál, hogy azt mondom vagy inkább kérem, hogy hagyd abba míg tudod. Persze jó dolog lefogyni, és boldoggá tesz, csak egy idő után egy szendvics megevése is olyan borzasztó bűntudatot ébreszt, hogy a legszívesebben véget vetnél az életednek. Most még csak diétának fogod fel, de nemsokára beleszökik a hétköznapjaidba, és nem tudsz tőle szabadulni. Inkább fogyj 3 hónap alatt 5 kilót egészségesen (ha lehet ezt mondani, mert egy egészséges szervezet nem fogy) mint egy hét alatt ugyanennyit:/
Én lassan egy éve szenvedek ez a betegség miatt. Ha tehetném visszaforgatnám az időt, hogy bárcsak soha ne kezdődött volna el...

Kremyyy · http://kremyy.freeblog.hu 2010.02.20. 19:15:48

Jó úton haladsz a bulimia felé (a falásrohamokból és a túlzott edzésből leginkább erre következtetek),de még az elején vagy,remélem valaki segítséget fog nyújtani neked.

Az egészséges fogyással nincs semmi gond,de nálad látszólag valami súlyos lelki gond van és valószínűleg testképzavar is.
Ha pedig valóban túlsúlyos vagy,akkor éhezéssel nem fogsz fogyni,sőt,amit megeszel azt többszörösen hízod vissza.
A tartós fogyás titka a változatos,cukor és rossz szénhidrátmentes étrend,ami nem jár éhezéssel. Egyél sok zöldséget különböző módon elkészítve,sok gyümölcsöt és teljes kiőrlésű termékeket.
Már ha tényleg szükséged van fogyásra...

Zselyke11 2010.03.15. 19:46:27

Nekem is jó lenne leadni pár kg.
Hogy álljam meg hogy ne egyek?

tünil 2010.04.25. 11:11:29

Szia!
Ahogy olvasom a leveledet, nagyon elhatároztad magad, hogy "csúcsvékony" legyél. REngeteg képet lehet találni a neten csúcsvékony lányokkal- legtöbbjük életük végéig anorexiás vagy bulimiás marad. Meg is lehet tanulni a betegséget- Te most épp ezt teszed magaddal. Megtehetnéd azt is, hogy SZERETED MAGAD- mert akkor szeretnek majd mások is. Egy csúcsvékony anorexiás lányhoz senkinek nincs kedve hozzányúlni. Engedj meg egy szakmai tanácsot: ha fogyókúrázol, egy idő után a test az energiatartalékait fogja felhsználni-amik az iznokban található. Tehát az erős fogyókúra semmiképpen nem ajánlott gyúrással, mert nem lesz eredménye.
Eredményes fogyás: számold ki a BMI indexedet! Itt töltheted ki:
www.hazipatika.com/tools/bmi
Aztán állíts össze egy olyan étrendet: reggeli: legyen bőséges!( hogy legyen energiád a gyúráshoz!): minden lehet a palettán (szénhidrát, zöldség, gyümölcs, tejtermék)
Egyél tízórait is, de ez legyen gumicukor helyett édes joghurt (akár light), tegyél bele korpát!
Ebédhez választhatsz könnyebb levest( ne gulyást, hanem mondjuk tavaszi zöldséglevest), húst és salátát, vagy egy főzeléket feltéttel( szóval ne zsíros étel legyen)
Uzsonna: nyugodtan egyél megint salátát és húst, vagy egy gzdag szendvicset... ha édes ízre vágysz, most egyél meg egy gyümölcsöt!
Vacsora: Próbáld azokat az ételeket elkerülni, amik nagy energibombák-csoki, és társai, kenyér, és péksütemények. Tapasztalatom szerint fogyokúra esetén a legjobb a leves. Telít és gazdag ízkavalkáD Persze itt is fontos, hogy könnyű leves legyen(zöldségleves, gonmaleves).
Délután igyál sok vizet! Ez megakadályozza, hogy sokat egyél.
BMI alá semmiképp ne menj! A felső határ egy karcsú testet jelent, tehát szigorú határ! (túlsúly nélkülit).!!
És egy fontos: a tested meg fogja hálálni, ha nem bünteted, ha adsz neki enni, de kevesebbet-nyugi, hozzá fog szokni.
Tüni (dietetikus)

Anja R. (törölt) 2010.05.06. 10:53:04

@miwakOo: Szia!
Hasonló nekem is!
Adipexet hol lehet szerezni? megírnád privátban?
Köszi!

SzeLy 2010.08.18. 18:54:40

Én valahol láttam egy olyan filmet hogyha nagyon akarsz valamit és beleéled magad akkor az sikerülni fog szóval én is próbálom viszafogni magam és hiszem hogy sikerülni fog neked is sok sikert

MissAdalin 2010.11.26. 20:07:49

szóval. ó, hát hol is kezdjem...
igen, én is küzdöttem evészavarokkal, most már 46 kg vagyok, és jól érzem magam. legalábbis jobban.

szóval ezt az egészet hagyd abba, rendben? borzalmas dolgot művelsz magaddal. tudom, hiszen én is ezt tettem.

dinuss 2011.07.18. 12:20:56

Inkább helyesírásra gyúrnál ....
süti beállítások módosítása